.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرقت مجري قلابي صدا و سيما از مهدكودك‌ها

اين مرد با معرفي خود به‌عنوان مجري مطرح صدا و سيما، به مهدكودك‌هاي مختلف مي‌رود و در فرصتي مناسب نقشه سرقت‌هايش را عملي مي‌كند.

چندي قبل، مسئول مهدكودكي از مجري قلابي صدا و سيما كه اقدام به سرقت از مهدكودك وي كرده بود شكايت كرد.

اين مرد به قاضي گفت: مشغول انجام كارهاي روزانه مهد كودك بودم كه مردي وارد دفترم شد و با نشان دادن كارت‌هاي تبليغاتي و‌ يك سي‌دي كه ادعا مي‌كرد متعلق به برنامه‌هاي خودش است، مدعي شد كه مي‌تواند براي بچه‌ها برنامه‌هاي شاد و مفرحي در طول هفته برگزار كند.

مرد شاكي افزود: از آنجا كه به اجراي چنين برنامه‌هايي براي بچه‌ها نياز داشتيم، با پيشنهاد او موافقت كردم و از وي خواستم تا به مناسبت تولد يكي از بچه‌ها، در مهدكودك ما برنامه اجرا كند. او هم قبول كرد و قرار شد با حضور وي برنامه شادي براي بچه‌ها اجرا شود.

چند روز بعد از اين ماجرا بود كه مرد جوان براي گرفتن دوربين فيلمبرداري به دفترم آمد و من هم دوربين را در اختيارش قرار دادم تا مقدمات برنامه‌اش را انجام دهد، اما وقتي براي چند لحظه دفترم را ترك كردم، وي با سرقت گوشي تلفن همراه و دوربين فيلمبرداري پا به فرار گذاشت.

با طرح اين شكايت، به دستور بازپرس پرونده، تحقيقات پليسي براي شناسايي و دستگيري مجري قلابي آغاز شد. در حالي كه تحقيقات ادامه داشت ماموران با شكايت مشابه ديگري مواجه شدند كه درجريان آن، مرد ناشناسي با معرفي خود به‌عنوان مجري صدا و سيما وارد مهدكودك‌ ديگري شده و بعد از جلب اعتماد مديران آنجا، نقشه سرقت‌هاي خود را عملي كرده است.

بازپرس كياني با بيان اين خبر گفت: بررسي‌ها نشان مي‌دهد اين مرد در تمامي سرقت‌هايش با ارائه يك سي‌دي از عكس‌هايي كه وي با هنرپيشه‌هاي مشهور برنامه‌هاي كودك گرفته بود طعمه‌هايش را فريب داده و اعتماد آنها را به‌خود جلب مي‌كرد.

وي با بيان اينكه تحقيقات براي دستگيري اين مرد سارق ادامه دارد، در هشداري به مسئولان مهد كودك‌ها از آنها خواست درصورت مشاهده فردي كه با اين شگرد قصد جلب اعتماد آنها را دارد، ماجرا را به سرعت به پليس اطلاع دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.